miercuri, 14 august 2013

Ioana, Ioana - Tarfa, tarfa...dar pe bani...

Saraca tarfa...biata de ea...
S-a facut wc public pentru muresenii rurali, subiect de discutii pentru Muri si ceilalti tigani zonali...m-a eliminat dupa ce i-am transformat bordeiul cu sobolani in casa, am facut-o doamna (macar in aparenta), i-am crescut progenitura de la 5 ani...
Acum, au crescut necesitatile...chipurile ale fiicei mele. Dar, in realitate...ma-sa are pretentii, ca doar are contract de intretinere...si de unde, ca doar salariul e mic, dupa merite si eforturi...derbedeul la fel, ca doar e "barbat", dar n-are toale-n cur, minte-n cap si muschi pe os (ereditatea, bat-o vina)...
Ca atare, ce face orice tarfa "cu staif", ca doar traim in statul de drept Romanica, o actiune in justitie, pentru marirea pensiei de intretinere a "minorei". Uite asa, s-a ajuns la 640 lei, mai mult decat pensia superbei si fermecatoarei intretinute, 2/3 din salariul fiica-si, tarfa rurala...si de 640 de ori mai mult decat salariul lui "Simonu_tz seful".
Ha, ha, ha...se vede si din asta cam ce capacitate a avut (si are) fiecare dintre noi...
Oricum, eu sper cu mare credinta ca vor ajunge sa nu le ajunga nici acesti bani...ca vor avea posibilitatea sa-i cheltuie numai pe ce merita...ca doar tot platim, pana la urma...asa cum platesc si eu pentru ca am luat curva altuia...de buna, desi ultra folosita...si m-am bagat in troaca, sa ma manance porcii...
DAR NU-I BAI...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu