miercuri, 1 august 2012

Cum era de asteptat

Iata ca vacanta trece, iar fiica mea bineinteles ca nu a mers si nu va merge nicaieri, ramanand in groapa asta...bine ca a avut grija maica-sa, sa mearga in Belgia de Paste si sa o lase cu diavolul batran si boschetarul...Doar astia trebuie intretinuti, nu ajung banii mei si pentru fiica-mea...desi i-am trimis oferte de tabere foarte bune...
Uite asa se educa copiii, din generatie in generatie, si ajung dupa chipul si asemanarea primitivilor cu mofturi de oraseni si atitudini de tarfe rurale (vezi neamul, ca nu e departe...).


12 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. ti-ai trimite copilul in tabere cu niste straini? fara sa sti daca acele tabere sunt pe bune sau nu?

      Ștergere
    2. Exact, e greu de presupus ca se pot intretine o vrajitoare cu fite de doamna, dar care nu stie sa foloseasca obiectele sanitare, un boschetar care la 20 de ani taie frunze la caini, si un copil de clasa a VII-a, obinuit sa invete, sa mearga la toate concursurile si olimpiadele scolare, dar si in vacante...asta cu un salariu de vreo 900 lei, de educatoare suplinitoare, la tara. Oricum, e mult si atat, ca de la carciuma, de unde a fugit la mine, lua 4 milioane, pe atunci...
      Oricum, taranii cu care si-o pune ma-sa, ii dau un sut in fund dupa, tratand-o asa cum este...tarfa satului...
      Merci, paaa...

      Ștergere
  2. Celor care scriu "fara sa sti" nu le raspund...se scrie cu doi de "i".

    RăspundețiȘtergere
  3. 'obisnuit' nu obinuit spune cel care a uitat un ''i''

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu e vorba de uitat, Quasimodo, ca stiu ce poti...acum hai pa, si ia-o si pe matusa-ta...in grup...ca e pe bune, chiar si la Cuci...

    RăspundețiȘtergere
  5. "omul cat traieste tot invata si cand moare tot prost moare"important este sa invatam din greselile altora mai repede decat din greselile noastre...si-apoi e mai usor sa vedem paiul din ochiul vecinului decat barna din ochii nostri...

    RăspundețiȘtergere
  6. http://m.protv.md/stiri/social/batut-in-tabara-un-baiat-in-varsta-de-13-ani-sustine-ca-a-fost.html

    Iata ce mai pot pati unii copii cand merg in tabere "cu cei cunoscuti sau cei necunoscuti" ! :)
    Se pare ca e destul de recenta stirea...nu stiu ce tabere i-ai trimis fiicei tale, probabil unele in strainatate, sau altele in tara noastra, dar cam peste tot se pot intampla chestii de genul asta...din pacate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu dacaare rost sa-mi pierd vremea sa raspund, si totusi...
      Nu ma mira deloc perseverenta cu care unii va bagati nasul in orice, fara rost...asta e natura umana...
      Pai ce, frate, ma-sa nu poate merge cu ea?... mai ales ca primeste bani de la mine, si nu i-a luat cu ei fetei nimic? (deci ar avea cu ce)
      Numai ca ea e ocupata cu cea mai veche meserie din lume, si nu are timp...eventual pe la Cuci un pic, pe la sora-sa la bloc un pic, prin alte sate ale patriei alt pic...si uite asa, pic cu pic se-aduna snopul...
      Gata, se poate vorbi mult, ca "activitatile" ei sunt vaste, dar ma opresc aici, sunt cam ocupat deocamdata.
      Voi, pana la urma, de cine aveti grija? De fiica-mea, sau de maica-sa?

      Ștergere
    2. Avand in vedere ca nu cunosc situatia mai mult decat e prezentata aici, nu pot "sa-mi ofer grija" pt nimeni...si nici nu am intentia oricum. La randul meu si eu sunt tata, si citind acea stire mi-am pus niste intrebari legat de siguranta copiilor in tabere/excursii.
      In fine...am avut impresia la un moment dat ca blogul asta poate fi unul cat de cat interesant...

      Seara faina iti doresc!

      Ștergere
    3. Poate fi interesant, daca citesti toate materialele postate, de la inceput. Ca la urma urmei, inteleptii invata din greselile altora, iar prostii din propriile greseli. In acest caz, din pacate, eu sunt prostul...
      Multumesc.

      Ștergere