luni, 10 decembrie 2012

Mesaj din sticla

Scrisoarea unui tata catre fata lui
















  



Draga mea, dupa cum vezi eu am imbatranit...si te rog sa ai mai multa rabdare cu mine si sa intelegi prin ce trec. 

Daca ne plimbam si iti repet de o suta de ori acelasi lucru, te rog nu ma intrerupe...doar asculta-ma. Aminteste-ti cand tu erai mica si eu iti citeam aceeasi poveste noapte de noapte pana adormeai.

Cand nu vreau sa fac baie, nu ma certa si nu ma face de rusine. Cand erai mica, eu alergam dupa tine si inventam tot felul de lucruri ca sa faci baie. 

Cand ma vezi cat de ignorant sunt cu noua tehnologie, ai rabdare cu mine. Aminteste-ti ca eu si mama ta te-am invatat sa mananci, sa mergi, sa te imbraci iti piepteni parul.
Daca uneori pierd firul a ceea ce vorbim, da-mi timp sa imi amintesc si nu te enerva. In inima ta ar trebui sa stii ca pentru mine important e doar sa imi petrec cat mai mult timp langa tine.

Am imbatranit si picioarele imi obosesc...nu imi cere sa merg la fel de repede ca in trecut...aminteste-ti ca eu ti-am oferit mana mea cand tu ai facut primii pasi. 

Cand aceste timpuri vor veni, nu fii trista.. doar stai cu mine si intelege-ma cu dragoste...in timp ce eu ma apropii de sfarsitul vietii mele. 

Te apreciez si ma bucur pt timpul pe care il imparti cu mine. Cu cea mai mare dragoste si un zambet larg vreau sa iti spun ca te iubesc, fetita mea mica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu