joi, 29 martie 2012

Salariile pe ultimul an inaintea pensionarii...in RON, desigur...

Parca se poate construi ceva, cu astfel de venituri, nu? Ca sa aiba apoi talharii ce fura...ca ei, saracii, n-au invatat, n-au muncit....de unde atunci? Mai un sot(temporar), mai un ginere (tot temporar), mai cate un copil cu pensie de intretinere pentru toata lumea...ca asta-i viata...cum sa-i zicem? Diversitate multimasculina? Diversitate multisexuala? O forma mascata de exploatare a copilului, in scopul obtinerii unor venituri suplimentare? Sau pur si simplu, preacurvie, dar cu eficienta sporita?
Dar poate Dumnezeu a pedepsit cu anticipatie...si va mai pedepsi...
Exista totusi atat de multa nesimtire, incat isi permit sa afirme acum ca ele, cele incapabile de ceva util, au facut totul..CU CE? HA, HA, HA...

Necunoscatorilor, rauvoitorilor, dar si celor care se prefac ca au uitat, le reamintesc faptul ca m-am mutat aici cu 340 milioane lei obtinuti pe terenul de la Miercurea Ciuc, si pe care multi au petrecut momente frumoase, iar la pensionare am mai incasat 736 milioane lei, salarii compensatorii, pentru anii ramasi pana la varsta de pensionare, si din care mai sunt inca 4 ani. Asa ca iata, nu eu sunt cel merituos, ci cei care au avut mai mult decat atat...din pensie obtinuta dupa vreo 10 ani de activitate si din salariul de la bar...unde am gasit-o eu pe "DOAMNA" I.A....din nou, HA, HA, HA...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu